HERROEPINGSRECHT
Korte uitleg:
Wanneer kan je gebruik maken van het herroepingsrecht?
Eenvoudig: Alle NIET gepersonaliseerde GOEDEREN en ATIKELEN ZONDER vervaldatum kan je terugsturen binnen de 14 kalenderdagen, zonder verplichte motivatie. Wij ('t Katooke) storten het geld van de goederen binnen de 10 werkdagen terug.
Eenvoudig: Alle NIET gepersonaliseerde GOEDEREN en ATIKELEN ZONDER vervaldatum kan je terugsturen binnen de 14 kalenderdagen, zonder verplichte motivatie. Wij ('t Katooke) storten het geld van de goederen binnen de 10 werkdagen terug.
Gedetailleerde uitleg:
Bij een on-line aankoop kan het gebeuren dat u een aankoop doet van een product en dit niet helemaal is zoals u verwacht had. Dan geeft de wet u het recht om binnen een termijn van 14 kalenderdagen (te rekenen vanaf de eerste dag volgend op de levering) af te zien van uw aankoop en in de originele verpakking (en in nieuwe staat) terug te sturen, zonder enige reden op te geven. Een specifieke reden is dus niet verplicht, maar we stellen het natuurlijk wel op prijs. Uw reden of motivatie wordt door ons gebruikt om in de toekomst een betere service te kunnen verlenen.Bij gepersonaliseerde artikelen, goederen op maat van de klant vervaardigd en artikelen met een vervaldatum (voeding) komt het recht op wijziging, retournering en annulering van uw bestelling te vervallen. Een bestelling kan wel worden geannuleerd als u gekozen heeft voor een vooruitbetaling en u de betaling nog niet heeft gedaan. Uiteraard kunt u altijd uw bestelling terugsturen mocht er iets niet goed zijn aan het product of aan de bedrukking. Uw bestelling zal dan opnieuw gemaakt worden en naar u verstuurd worden.
Diensten voor grafisch werk: Heb je een geboorte- huwelijks- of communiekaartje besteld: vanaf het moment dat u een digitale/online proef van de gepersonaliseerde kaart hebt ontvangen en u beslist om de bestelling te annuleren, zal er €40 worden aangerekend voor onze diensten en werkuren.
Heeft u een kaartje op maat besteld: vanaf het moment dat u een digitale/online proef van de gepersonaliseerde kaart hebt ontvangen, en u beslist om de bestelling te annuleren, zal er € 100 euro worden aangerekend voor onze diensten en werkuren.
Als er eenmaal gedrukt is kan de bestelling niet geannuleerd worden en geen terugbetaling meer worden gevraagd.
Indien u een klacht heeft over een bepaald product, vragen wij u dit schriftelijk te melden aan ons via mail naar info@doopsuikerbox.be en uw klacht altijd te illustreren met 1 of meerdere foto's. Zie onderaan bij klachtenprocedure voor meer uitleg.